Anab Evde herkes farklı isim istiyor,bende size fikir sorayım dedim,melisa,melisa lina,yalnızca lina,mira,mirasu,elisa,bunlardan hangisi kafayı yicem,10 yasinda bir kızim var adı cansu bu arada
Anab Cinarmom eşim bu ismi cok istiyor,eltimin kizınin ismi ben istemiyorum,kızimda melisa lina diyor napcam bilmiyorum,eşim 2 isim istemiyor 😊