Esra3334 valla korkmayın ya benim geçen sene ilk sezeryan oldu ameliyat deilde ameliyattan sonra yapılan rahim kontrolü canımızı yakıyor sadece ilk 3 4 saati atlatıp yürüdükten sonra inanılmaz rahatlıyor insan ve sezeryanda olsanız kesinlikle yürütmeye başladıktan sonra yürüyün sürekli hem sütünüzü getirmeye yardımcı hemde gaz çıkarmanıza kesinlikle ihmal etmeyin ve korkmayın ❤️🙏