Htcytm Leylasultn bende 40+2 benimde oğlum gelmek bilmiyor. Benimde aynı şekilde nstde ufak ufak sancım çıkıyo ama gelen giden yok :))
Leylasultn Htcytm keske gelseler erkekler gun aliyor diye biliyorum ama kizlar.buakdar.gun alirmi bilmiyorum ya insallah sag salim kucagimiza aliriz daha dmein sancim vardi ama gecti gitti 😭😭
Leylasultn Srzrk vallaha ben ozele gidyordum ama ilgilenmedi suan devlete gidiyorum doktorum beli degil ne yazıkı 🙄 yarın acilden giricem
Buseee24 Ben de 40+5 im oğlum gelmiyor ne kadar da hareketli bi insanım oysa ki ne sancı ne bişey bekliyoruz 😊
Leylasultn Buseee24 vallaha oglanlar.gun olur ama.ben ilk defa kiz gun aldigini goruyorum🙈 sancim vardi ama yalnci saniymis suan sancim yok insallah sag salim kucsklarimiza aliriz evladlarimjzk
Aysnr0507 Leylasultn 40+3 bizde de tık yok sancım bile çıkmıyor nişan yada suyum da gelmedi hatta yalancı sancım bile yok🤦🏻♀️ Benim kızın hiç niyeti yok gelmeye 🤷🏻♀️