Gamzelinur Düşük tehlikesi geçtiğinde erken doğum tehlikesi başlar yani risk her zaman vardır. Zaten bizim hayatımızda da yok mu? Yarına çıkıcağımızın bile garantisi yokki bebeklerimizin olsun.Biraz acı bir gerçek ama olumsuz düşünmek için değil aksine sürekli bu tehlikeleri düşünüp stres yapmayın herşey olcağına varır tedbirinizi alın dikkatli olun takdiri ilahi Allah’tan, umarım hepimiz sağlıkla kavuşuruz 🐣🌸