Merve1192 Merhaba arkadaşlar hamile foto çekimi yaptırdınız mi? Ben albüm vs olarak değil de hatıra kalacak üç beş fotoğraf olsun istiyorum stüdyoda güzel çekilmiş. Sizler nasıl yaptınız ne giydiniz fikir alışverişi yapalım 🥰
grmz31 Merve1192 yaptırdım kendim elbise alıp çektirseydim daha güzel olurdu bin TL para da aldılar haram olasıcalar eğer çekebilecek birileri varsa kendiniz çekip fotocuda çıkarın daha özenli olur
Gayeninannesiyesim Merve1192 Geçen haftasonu dış çekime gittik trendyoldan nar çiçeği renginde uçuş uçuş elbise aldım onu giydim aynı fotoğrafci ile hastane ve yenidoğan çekimi de düşünüyoruz hayırlısı ile yaparız inşallah 😊
Naren1 Merve1192 hamile çekimi diyince 2 bin lira ücret istediler hatıra resmi olsun dedik başka yere 4 poz çekindik 120 lira verdik 80 lirayada elbise almıştım saç makyaj kendim yaptım uyguna geldi😅 resimleri bekliyorum dün çekindik
aktkr Merve1192 ben Ankara’da yaşıyorum Busra Çetinkaya da 700 liraya yaptircam elbiseyi de kendileri veriyorlar günüm yaklasinca fotolarını atacaklar ben içlerinden secicekmisim. Tek elbise baktığımda bile fiyatları 200 lira filandi bide alıp napcam sonra elbiseyi. 2 yada 3 çeşit elbise veriyorlar ama albüm dahil değil albümü 300 e yapıyorlar sanirim.
Merve1192 grmz31 ya açıkçası ben de elbise almayı ekstra olarak görüyorum hamile çekimi yapan fotocularda kıyafette oluyormuş diye duydum ama tabi tesettürlü ve kiloma uygun elbise var mıdır bilmiyorum 🤷 aslında dediğiniz mantıklı ben bı düşüneyim
Merve1192 Gayeninannesiyesim maşallah çok güzel olmuş 🥰 bu tarz giyebilecegim bir elbise olsa ben de giyerdim ama malesef🤷 inşallah ben de ayarlayıp hatıra için birkaç poz foto cekilebilirim
Nergisim09 https://imgyukle.com/i/ImtW8q biz çekim yaptır madık arkadasım sacımı makyajımı telefonla çekimimi yaptı saolsun elbısede nıkah elbisem dı☺️☺️
Edaa_22 Bende yaptırdım ama albüm istemedim hatıra kalsın diye flaşa attık 10 tane felan küçük çıkarıp astım ahşap resimliğe
Merve1192 Naren1 ben de sizin gibi yapmayı düşünüyorum 😊 fotoları alınca da beğenip beğenmediğinizi paylaşır mısınız?
Elfynsmr Merve1192 benim kardeşim öekicek dışarıda 2 tane elbise almıştım çekimde birini tercih ederim anı olsun maksat öyle şatafatlı hamile çekimi için özel almadım
Sweetie Merve1192 antalyadress sayfası var instada ben ordan kiralamıştım fotoğraf makinemizde vardı tekli fotoğraflarımı eşim çekti ikimizi de bi arkadaşa çektirdik hatıra oldu bizim için
Merve1192 Sweetie o sayfaya baktım da kira için 100-150 TL verecegime diktirsem diye düşündüm bı terziye fiyat sorcam 😅🙈