37 haftalık hamileyim kızlar Doktora Doğum şeklini sordum normal Doğum dedi
çatı muayenesi yapmayacak mısınız dedim
Ona şimdiden bakmıyorum bizi yanıltabilir çünkü çatı sancı sırasında da genişleyebilir şimdi bakıp yanlışlıkla sezaryen kararı verebiliriz dedi😒 aslında çatı muayenesinden korkuyordum ama en azından darsa direk sezaryen der ve bende kendimi ona adapte ederim diye düşünüyordum şimdi hiç birşey belli değil son ana kadar acı çekip belki de dar diye sezaryen olacak bu daha kötü değil mi 😢 zaten ço korkuyorum benim gibi doktoru çatı muayenesi yapmayan var mı