Minik05 Ben vitamin alamıyordum mide bulantisindan hatta konu açmıştım sıkıntı olur mu diye. Artik kullanmaya başladım decavit ictim yarım saate ne var ne yok çıkardım çok kötü oldum kan geldi boğazlarım yanıyo şuan 🤦♀️Nasıl icecem bu vitaminleri bilmem
Ayseege6156 Minik05 Minik05 canım decavit zaten başlı başına bulantı yapıyor çok kötü doktoruna danış bunu benim ilacımı değiştirmişti reganesis max vermişti o daha iyiydi
Mry02 Minik05 cnm bende de kusma yaptı afedersin alttan üstten gitti ilacı bıraktım doktoruma sordum bişey olmaz dedi başka doktora gittim oda farklı Bi takviyr ilaç verdi kullanmasanda bişi olmaz meyve sebze tüket dedi sıkj yapma bırak doktora söyle başka versin bence
Ruya26 Başta bana da çok dokunmuştu bıraktım sonra geri başladım alıştı vücudum hamileliğin neredeyse başından beri kullanıyorum
havvanur964566 Bana da doktorum decavit verdi hamileliğin ilk gününden beri kullanıyorum ve son 9 günüm kaldı sadece 1 hafta önce agzımdan kan gelmişti ilacdan dolayı mı ki? Haftaya randevum var doktoruma da sorucam ama
Minik05 Mry02 ben 33 haftadır sdece 1 kutu ilaç içtim başka hiç içmedim sonra vicdan yaptım az kullanim dedim burnumdan geldi oda
Anne18 Minik05 banada bu şekilde yan etki yapmıştı doktorum kahvaltıdan hemen sonra içeceksin dedi o gündür sorun yok
Minik05 Anne18 Kan mi gelmişti ben baya kan kustum boğazım tahriş oldu bide. Yatmadan alıyım dedim midem bulanmaz uyurum diye Oda olmadi. Kahvaltıda denerimde travma olustu
Ecmelbeyza Anne18 kuzu sen şuan decavit mi kullanıyorsun 🤓doktor bana da onu yazdı ama ben başka bir şey aldım 🤭gösterdim tamam kullan güzel dedi omegalı olanlardan
Anne18 Ecmelbeyza Devit 3 cok önemliymiş ben damla şeklinde kullanıyorum ekmegıme 8 damla kadar damlatıp içiyorum doğumdan sonra bebekte kullanacakmış onu sen Bi söyle doktora bi
Anne18 Ecmelbeyza tabi tabi sor belki atladı canım sen Bi sor bana kan ilaçı da yazdı en son gittiğinde feramat kapsül şeklinde onu da her sabah aç karınla içiyorum hem tiroit hapımı alıyorum her sabah sonra bu kan ilaçı daha sonra bulantı prilam ilaçını içiyorum bulantım olmasın diye içimiz dışımız hap valla
busbus35 Minik05 cnm tok karnına iç bana Sabah akşam iç demişlerdi ağır geldi gudne birtane içiyorum ve tok karnına içiyorum aç içersem direk kusuyorum midem kaldırmıyor