Ya ben bunu bilmiyordum benim de yarin doğumum var sezeryan olacagim hergun oksapar kullaniyorun4000 lik ama bir gun once vurunma dedi ne icin bilmiyorum bugun vurunmayacagim ben epidural falan ne demek bilmiyorumda ben uyumak istemiyorum belimden uyuşsun bebegimi hemen goreyim istiyorum olur mu bunu nasil doktoruma soyleyebilirim