Ceyda1251 Canım bir arkadasin ayni senin dediğin gibi oldu. Test yapmiş adeti gecikmiş. Tabi 1 2 saat sonra bakmiş senin gibi çizgisi hafif çıkmiş normalde hiç öyle olmazmiş kaç saat beklesede neyse ayni gün kan verdi .0.100 cıkmiş negatif yani. Sonra bir kaç gün olamayinca adet tekrar idrar testi yapmiş bu defa 5 dk içinde hafif pembe silik ciZgi çıkmış sonra kan testi yapmiş 16 cıkmiş değeri ve şimdi 29 haftalık hamile geç döllenme olmuş muhtemelen geç yumurtlama yanş canım olabilir bir kaç gün sonra adet olmasan testi tekrarla canım 🙏☺️