Merhaba arkadaşlar.Lütfen bana yardımcı olun. Arkadaşimda yumurta tembelliği var. Hamile kalmak istiyor. 7 kasımda adet olmalı.soğan kürü kullanmak istiyor. Adeti bitince soğan kürüne başlasın.15 gün devam etsin? Yumurtlama olan günü bırakmalı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.İnşallaah bebek isteyen herkesin bebeği olsun. Ben hamileyim,hamilelerin duasi geçer inşallaah😍🙏🏽