Biraz uzun olacak ama aylardır anca vakit bulabildim güzel anneler bunu yazıyorum ki kimse umutsuz olmasın kimse ağlamasın üzülmesin eğer rabbim nasip edecekse önüne kimse geçemez 2 yıllık evliligimde defalarca klomen bir kere aşılama ve artık olmayınca tüp bebek dedik bismillah deyip başladık çok şükür ilk denemede iki tane cennet yavrusu hediye etti rabbim bana herşey çok güzeldi havalarda uçuyordum ki 9. Haftada başladı kanamalarimiz yanı sıra aşırı bulantı kusma her doktora gidişte acaba bu sefer kalp atışlarını duyacakmiyiz derdim 16 . Haftada bitti çok şükür ondan sonra da başladı idrar yolu enfeksiyonu her ay hastanede yatıp serum yoluyla antibiyotik tedavisi aldık erken doğum olacak diye korkarak geçti günlerimiz ama hep dua ettik hep yavrularimin dan rica ettim ve elhamdülillah artık 36 haftamız da biri 2300 diğeri 2640 gram olarak yavrularımızı kucağımıza aldık çok şükür bu arada spinal sezaryen oldum ve muhtesem kolay geçti doğumum sakın korkmayın oyleki 5. Gün kalkip evde yemek yaptım ve evlatlariniz in ilk anina şahit olmak muhteşem bir duygu bundan kendinizi mahrum etmeyin daha sonra yavrumun biri kilolu olanı şekeri düşüklüğü için tam 20 gün kuvozde kaldı çok zor günlerdi ama geçti çok şükür şimdi 3 aylık olduk ve 3 aydır tek bakıyorum korkmayın ikiz anneleri bakmayacak olsak rabbim nasip etmezdi rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin umutsuz Luk şeytandır kardeşlerim her daim dualarım sizinle ❣️❣️