Bugün eşimle tartıştık. Eşim bi şirkette calısıyor müdürüyle anlasamıyor. Aynı sirketin farklı Bi ilçedede yeri var oraya geçiceğini söyledi ama Oturdugumu yere 2 saat uzak eve gelmesi akşam 11 i bbulucak sabah 2 akşam 2 belkide 2 bucuk saat yılda kalıcak. Bende ona seni o saate kadar beklemek istemiyorum dedim eve erken gelsin benimle de vakit geçirsin istiyorum hamileyim ve benden o kadar uzaklaşmasını istemiyorum ev almak için para biriktiriyorum o parayla araba alalım diyorum. En azından benim yanıma daha cabuk gelebilir işten. Ama o kirada oturmak istemiyor. Sizce ne yapmalıyım.. Hamile oldugum için mabtıklı düşünemiyor olabilirim.