Doğuma 23 günüm kaldı daha doğrusu 24 kasıma kadar doğmazsa suni sancı ile alacak doktorum. Ama tahmini doğum 10/15 kasıma kadar doğururmuşum 🥰 büyükler 24 ‘ü geçer diyor ya da o zamana ancak diyor kime inanacam bilmiyorum ama biran önce gelseydi kızım 💕👼🏻🤰🏼🤱🏼👨👩👧👨👩👧👨👩👧