Merhaba kızlar dış gebelık atlattım martta sonlandı Ağustosdan berı yumurta takıbı yapıyoruz 3 deneme olucak ılaç ve çatlama iğnesi verdı yumurtalarımda azalma varmıs dedı 1 tane gecen ay saglıklı olmus en az 2-3 olması gerekıyo dedı bu tarz basına gelıp hamıle kalanlar varmı