İyi akşamlar herkese 36+4 günlük hamileyim. 10 gündür nst çekiliyorum kalp atışları çok düz diyor sürekli doktorum böyle giderse hemen almamız gerek dedi pazartesi son kez nst ye girip karar vericez duruma göre bu arada 2 kez ciğer geliştirici iğne vuruldum. Bebeğim bu haftasında Doğarsa sorun Yaşar mı sizce bu durumun nedeni nedir başına gelen var mı lütfen yardım istiyorum…
gelişimi de önde bu arada