39 haftayim dogal dogum istiyorum ancak abdullah goymen ile nazire ozturk arasinda karasizim...ikisinde de normal dogum yapan pek kimse ile karsilasmadum...abdullah bey in bi iki davalik meselesi varmis evet ama tibbi riskler her dr icin gecerludir diye dusunuyorum...