annepanda Esra_80_ sola yatilmali diye okudum ve kabusum oldu. Ben hep sag tarafima yatarim.sola cok aliskin degilim. Sola yatmaya basladigimdan beri sol omzum tutuluyor.
Nesse86 Esra_80_ Sadece saga ve sola yatilabilior hamilelikte sirt üstü yatmak cok zararli zaten.Oturma seklide normal sirtina bir yastik koyarak dahada rahat edersin.
sevval5481 Selen-selen canım normalde 38 haftadan sonra cinsel ilişki önerilmiyo ama açılmanız in yardımcı olmuştur
Mde2323 annepanda bende sol diye biliyordum canim cikti sola yatmaktan sonra internetten youtubedan jinekolog dr kağan kocatepe yi izledim sagada yatanikirsiniz dedi cok iyi her konuda bilgi veren bir doktor artik rahat rahat sagada dönüp yatıyorum açıkçası:)
annepanda Esra_80_ yok bu zamana kadar hiç öyle birseyle karşilasmadim. Ben yerde yada koltukta bağdas kurmayı yada ayaklarimi altıma toplamayı cok severim. Bunu da arastirmak lazim..
Smctn Mde2323 benim doktorum sen nasıl rahat edersen bebekte oyle rahat eder istediğin gibi yat demişti sağ sol sırt üstü farketmez demisti
annepanda Mde2323 birde yüz üstu yatmak var.. offf artik o olamiyor. Sanki karnima bir elma koymuslar gibi bi yerden baski oluyor. Evladim icerde elma suyu olcak diye hemen duzeltiyorum kendimi 🤭
Alperefet 6 aya kadar istediğimiz şekilde yatabiliyormuşuz 6 aydan sonra sol ya da sağ olabiliyormus dr banu çiftçi videoda açıklamıştı.Ben sırtüstü yatmaya çok alıştım zorlanıyorum suan yan yatmaya otururken de belim Ağrımaya başladı 18. Haftadayım
denizali_ Alperefet ben de 9. Haftadayım valla ayaklarımı her yere atıyorum saçma sapan uyku şeklim var bisey olmaz dimi 😀😀 yoksa daha yenimiyim
Alperefet denizali_ kendi doktoruma da sordum suan 4. Aydayım birkaç ay daha yat sonra istesen de sırtüstü yatamıcaksın dedi fenalık hissi geliyormuş daha yenisin tadını cıkar bence :)
Mde2323 Smctn bebege giden damar sırtüstü yattiginizda biraz sıkışıyor sırtüstü cok onerilmez bir bakın youtubedan ben sol ve sag yatıyorum gece birdenuyandigimda sırtüstü buluyorum diye yastiga sarilmaya başladım inu birakinca hemen fark ediyorum 😀🤷
Smctn Mde2323 int. Öyle yazıyor haklisiniz 22 haftalik hamileyim şuan 2 kere serklaj oldum dr.ma güveniyorum araştırma hastanesine hoca kendisine 3 kere sordum her seferinde yüz üstü hariç istediğin gibi yat dedi Cuma kontrolüm var yine sorarim yatis pozisyonunu🤭