40 haftalik oldum arttik dun 2bucuk gibi suyum geldi pembe renklerde de lekelenmeler oldu. Aksam hastaneye gittim. Muayene ettiler açılmam yok sancımda yok. Yarina kadar kendi sancisinin gelmesini bekleyelim dedi ama hâlâ sancim yok. Sizce ewe yollarlar mi beni yoksa eninde sonunda dogurtularmi. Bu arada hem sezeryandan hem de normalden cokkk korkuyorum😢yardimci olun lutfen