Glsr06 Mrb kızlar ben ovulasyon testi yapıyorum adetımın bitiminden bu yana hep negatif cıktı bir dun pozitif cıktı ve bugun de negatife donustu bu normal mi bir gun poztf cıkması normalde yumurtlama 2 3gun suruyo dıyorlar
afrasil Glsr06 canım testlerini atarsan yardımcı olalım . T ve c aynı koyulukta baya koyu olunca yumurtlama oluyor ertesi gün t çizgisi siliklesirse çatlamış demek oluyor yani bahsettiğin sey normal 1 günde sürebilir 2 3 günde
afrasil Glsr06 sondan 2. Yumurtlama gibi duruyor ama çizgi dağılmış idrar çok gelmiş galiba . Dün yada bugun iliski olmuşsa sıkıntı olmaz bence .
Kubra_6 Glsr06 canım Google’dan hızlı resim yükle sitesine gir oraya resmî paylaş sonra linki kopyala burada paylaş