Btltlg ah şu acaba deme durumları yokmu insanı stresten strese sokuyor acaba iyimi acaba yasiyormu ayyy inşallah kalbi durmamistir dimi yaaa neden hâlen hissetmiyorum demeler uuuuuf bir sürü hikayeler yazıp duruyoruz işte kendi kendimize inan bazen rüyalarıma giriyor umarım delirmeden artık bir an önce hissetmeye baslarim diyorum kendi kendime 😂 bende 18+4 haftaligim minicik birşeyler hissediyorum bebemi gazmi bilmiyorum. Allah’ım hepimizin yavrularını korusun Rabbim sagsaglim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲