2artiikizannesi merhabalar tüp bebekle tek yumurta ikizlerine hamileyim henüz 7 haftalık şükür ikisininde kalp atimi vardı.Dr çok olumsuz konuştu tek yumurta ikizi risklidir inş plasentalari ciftir ve bebekler arasında kan alışverişi durumu var dedi. Ve hepsi bir yana ben doğuştan yarim rahimliyim tek bebeği bile zamanından önce doğurma olasılığım oldukça yuksekken bu durum için dr çok çok kötü konuştu.Cok çaresizim deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim .Sizce cok mu imkansız olduğum durum