Esra_80_ Hayriye1410 sen sevmiyormuşsun o yönden iyi😂ben seviyorum ama içmiyorum zararlı olduğunu duydum için şuan d a öyle canım istemedi 😅istese hemen yaparım 🙈😂
neslihann87 Esra_80_ amiin inşaallah sağolun sıkıntılı bi hamileliğiniz yoksa bence aşırıya kaçmadan içebilirsiniz bu 3.doğumumdu hepsindede içtim açıkçası kısıtlamadımda canım nezamn isterse☺
kubra_c Esra_80_ benim yaptığım çay yerine süt içiyorum günlük ama yanımda biri içerken canım isterse açık bir iki içiyorum. Kahveyide içmiyorum 16+4 üz 3 kez içtim öyle diyebilirim ne kadar dayanırsak o kadar fayda bebişlere 🌸🐣