Merhaba bende 7 gündür gece gündüz uykusuz bir şekilde her dakika 20 lik diş ağrısı çekiyorum. Çenemin iki tarafıda Apse olmuş 11+1 haftalık hamileyim kaç tane hastahaneye gittim hiçbir müdahale yapamadılar. En son İstanbulda özel bir hastahane antibiyotik yazdı ve kadın doğum doktorumdan izin alıp öyle kullanmamı söyledi. Dün doktorum ultrasyondan bebeğin organları gelişmiş kullanabilirsin dedi zararı yok. Diş doktoru Augmentın-Bıd 1000mg ve Parol vermiş. Kullanıp kullanmamakta kararsızdım bugün yüzümün iki tarafı şişince artık su bile içemeyecek hale geldim. Ağzım tamamen kenetlenmiş. Ilk defa bugün 1 tane içtim. Hiç bir fayda sağlamadı. Tabi 7 gündür denemediğim doğal yöntem kalmadı 1sise karanfil yağını bitirdim ama nafile. Sizce antibiyotik kullanmaya devam etmeli miyim bebeğe bir zararı olur mu? Ilk hamileliğim tecrübesizim.😔😥