Mehtap06 brnim durumum da seninle aynı baş çevresi ve kilosu 3 hafta önden gidiyor dedi doktorum ama kafası önden gidiyor dediysem koça kafalı olup ufacık vücudu olacak anlamına gelmiyor kafasının büyük olması standart bir kafa yapısı var fakat alın kısmı geniş oluyor o yüzden büyük görünüyor doğduğun da da kocaman bi kafası orantısız bi vücudu olmayacak dedi. Ayrıca sağlığı açısından da bi problem yok genetik bi durum dedi. bende ayın 11nde çatı muayenesine gidicem son haftalara doğru normale dönebilir dedi eğer dönmezse ilerden giderse ve çatı da müsait olmazsa sezaryen olur dedi. Korkma yani orantısız bi vücut ve devamlı büyüyen bi kafası olamayacak çocuğunun. Doktorum direk babasına çekmiş bu çocuk dedi çünkü benim eşim ve onun tarafı bayağı bi iri yani iri bir bebek olcak.