Ftma0102 iyi akşamlar çok geçmiş olsun hiç kalkma sürekli yat arkadaşım lavabo ihtiyacı dışında hatta sürekli yatmanı öneririm eğer leke geldiyse hiç vakit kaybetmeden hastaneye git lütfen erteleme benim de bir kaybım var kanamam olmadı başta leke geldi geçti önemsemedim gitmedim olabilir belki yerleşme kanamasıdır diye düşünmüştüm. Sonra geçti ama maalesef düşük tehlikesiymiş o. Ben gitmediğim için ve bir önlem almadığım için bir sonraki gün ikinci bir lekelenme ve sonrasında kanama ile bebeğimi kaybettim 😔 Rabim sana bağışlasın evladını. Hafta sonu da girse acile git gene git ihmal etme nolursun.