Selam hanımlar 37 haftalık hamileyim ve 2 gündür elim ve ayağım şiş. Bunlar son haftalarda normalmiş fakat gün içinde elimin şişliği gidiyor ama ayaklarım sanki daha da şişiyor Üzerine basarken acıyor, uzattığımda da durum aynı 😔 Bunları yaşayan var mı aranızda nasıl baş ettiniz?