Mekselinda 1 aylık bir program yaptık, şeker olduğu için tüm karbonhidratları yasakladı, protein ve sebze ağırlıklı beslendim. Tatlı çok nadir yiyordum. Sadece meyveden şeker ihtiyacımı karşıladım onlarda çok tatlı olmayan meyvelerdi tabi. Bol bol da su içtim. Bu şekilde dikkat edince ister istemez verdim. Bebeğimde kilo aldı aynı zaman da. Ama öncesinde 1,5 ayda 5 kilo almıştım çok moralim bozulmuştu o yüzden diyetime uydum