6217 benim ilk gebeligim 2 sene onceydi.Hala kararmalar var maalesef komple gecmiyor.Koltuk altimi alsamda rahat kaldiramiyorum hafif esmer duruyor.Acik tenliyim.acik tenlilerde daha belirgin oluyor esmer tenliye gore.Tekrar hamileyim.Dogumdan sonra bakicam bir caresine.Gogus ucum normal ten rengimle uyumlu.Esmerlerde daha koyu oluyor.Ama hersey bebegimiz icin maalesef vucudumuz degisiyor🙈🤗