Esra_80_ Bende Nida kahyaya gittim ilk başlarda ama her şeyi söylemiyordu sadece bakıyor o izindeyken başka bir doktora gitmek zorunda kaldım o zaman kıyaslama fırsatım oldu hiçbir şey söylemiyormuş bana dedim yani. A life hastanesi Ebru Biberoğlu’nu öneririm aşırı tatlı bi doktor instagram sayfasından incele derim