AycanFb SevdaPlt civile gittim dün hiçte güzel birşey bulamadım e bebekte daha güzel vardı indirime girdiği zaman gayette güzel indirime giriyor kalitesi güzel.
SevdaPlt AycanFb e bebek güzel değil demiyorum ki kazık diyorum yoksa güzel ürünler ama bi tuluma 8 10lira veremem yazık günah
AycanFb YagmurAnnesi devam ediyor canım ama baskılı olan beyazlar değilmiş düz beyazlarda 5 al 4 öde var ince askılılar 5 TL diğerleri 8 di ama bizim burdakinde uzun yada yarım kolluda 5 TL’lik kalmamış galiba sadece ip askılılarda vardı 5 TL.
AycanFb SevdaPlt pahalı gördüklerime bende vermem haklısınız ama indirime girdiği zaman gerçekten güzel indirime giriyor ince askılılar falan mesela 5 di çıtçıtlılarda.
AycanFb Bizartik5kisiyiz e bebekte de var canım 5 al 4 öde tanesi 5. Jokeri de duydum ama sakaryada joker yok 😏