Hiç korkup paniğe kapılmasın. Önce adet olmasını bekleyecekler, sonra 10-15 gün karından yumurta geliştirici iğneleri kullanacak, yumurtalar yeterli olgunluğa ulaştığında narkozla bayıltıp 15 dk da yumurtaları toplayacaklar. Tüm süreç aşağı yukarı 15 gün sürüyor. Benim 5 tane yumurtam çıktı, iki tanesini kullandım ve hamile kaldım. Şimdi 3 tane dondurulmuş yumurtam var, ilerde onları da kullanmayı düşünüyorum. Hiç endişen olmasın😊Kadın doğum doktoruna gidip muayene olursan, onlar seni yönlendiriyorlar zaten. Benim yumurta toplama işlemim Tüp bebek merkezinde yapıldı. Diğer tüm kontrollerimde kadın doğum doktorumun ofisinde yapıldı. Hastaneye hiç gitmedim.