Gd1992 Kızlar bebegın hsreketlerı bugun yavas ama kasılmalı seklınde hsreket edıyor arada sancı gıbı agrı oluyor gecıyor neden acaba 34. Haftama gırdm bugn
Elifkkk Benimkide öyle canım sancı giriyo arada hareketleri daha yavaş hissediyorum ama doktorum normal demişti