Betulnht Kızlar merhaba 37+2 yim 1 hafta önce de bugün de sarı sümüksü bir akıntı geldi sanki iş yapınca geliyor gibi endişelenmeli mıyım bilemedim aynı sorunu yaşayan var mı
mommyjean Betulnht ben hamile değilim iki ay önce aynı akıntı bende de oldu doktora gittim mantar ilacı verdi 1 haftaya geçti
Defneninannesi19 Betulnht enfeksiyon mantar vs olabilirsiniz doktora gitmekte fayda var benim de olmuştu ilk hamilelikte enfeksiyon çıkmıştı
Gamzecinar141119 Betulnht valla bende 25 haftalık hamileyim evet bendede iş yapınca ayakta fazla durunca yoğun bi şekilde akıntım oluyo ciddi anlamda rahatsız edici
Ayseemine25 Betulnht bende de geçen haftadan beri var. Sarı yoğun akıntı ama her hangi ağrı sızı yok 37+4 üm halen devam ediyor. Doğumun yaklaştığının habercisi olabilirmi 🤔
Betulnht Gamzecinar141119 aynen öyle ama ne yanma var ne kaşıntı sadece kendimi çok yorunca geliyor ekstra bir şikayet yaratmıyor
Gamzecinar141119 Betulnht evet evet bendede öyle ilkindede oluyordu bu hamileliğimde aynı şikayetler var genelde fitil veriyo doktorlar ama bilemedim
ikievlatannesi Betulnht bende 22 haftaligim canim benimde ayniydi doktora gittigimde idrar istedi yanmam falan hicbiseyim yok ama enfeksiyon cokmus idrarimda seninde oyle olabilir
Betulnht ikievlatannesi en iyisi ben yine de bir doktora gideyim ne olur ne olmaz doğuma az kaldı enfeksiyon değildir inşallah 😩