Sen1meleksin gece sadece 1 saat yatabiliyorum.36+2 şuan.batma evresini gectim,bacak ağrısı,bacak ve kollarda kaşıntı,böbrek ağrısı,reflü,göğüs altı kaburga batması ve yanması🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️Yolun basındasın diyecegim ama insallah bunları yaşamazsın🤲🏻🤲🏻🌸🌸ben hayırlısı ile haftaya kurtuluyorum cogundan.🤲🏻🤲🏻