Birmelekannesi17 Merhaba güzel anneler. Bebeğimin kalp atışını dün duydum çok şükür. Doktorum 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Sizleri ki de öyle mi çağırmıştı ben artık kontroller aylık olur sanıyordum da, bebeği mi göreceğiz artık acaba?
esraizmirli Birmelekannesi17 tabiki bebek birazcık büyüyor görüyorsunuz ☺️ Şimdi bu randevunuzdan sonra ayda bir defa çağırır ☺️
plakayerli Birmelekannesi17 bizi 7. Haftada kalp atışını gördükten sonra 1 ay sonra çağırdı. Bir ay uzun geldi baba da. Devlet hastanesine gitmiştim. Sizin ki özel mi devlet mi acaba?