Deletedmom360 2ay klomen kullandım fayda vermeyince başka ilaca geçtim 3.ay o ilacla hamile kaldım.Herkesin bünyesi farklıdır henüz olmuyorsa imtihanım bu doğru ilacı bulamadım henüz diyin, zamanı var diyin, elbet bir gün diyin ama böyle üzülüp stres yapmayın.hiçbir sorun olmadığı halde stres yüzünden hamile kalamayanları biliyorum.Umut sizin içinizde, düşüncelerinizde dua edin rabbinizden isteyin 🌸🤲🏻