gulistanm 29+4 haftalik oldm yuruyunce sanki bebek iniyor ve alttan acilma hissi oluyor dogum mu bu 😟
DilanArven gulistanm zannetmiyorum cunku tam o haftalarda bende yolda yururken sanki karnim dusecek gibi oluyordu kontrolde sordum normal dedi, her ihtimale karsi nst ye soktu beni bisey cikmadi ilk kontrolünde sende istersen bi nst iste kesin anlamak adina.
HanifeOkutan gulistanm açılma o kadar kolay olmayacaktır o yüzden doktorun Da bir şey demedi ise stres yapma ve dinlenmeye çalış 🙏🏻 Kendini yorma erkek Doğum şüphesi varsa
gulistanm DilanArven benim zaten dusuk riskim var birde boyle olunca cok korkuyorum alttan birseylerin acildigini hissediyorum surekli tuvalet ihtiyaci duyuyorum bu yuzden cok korkuyorum
NaimeYilmaz gulistanm o bende de var hafta ılerledıce bıraz daha yukarı cıkar bebek. Açılma hisside psıkolojık. Bu saatten snra dusuk rıskınız olmzda erken dogum rıskı olur onuda doktora sorun mutlak muayne oldugunuzda erken dogum rıskı varsa öle cok gezmek ayakta kalmak ıyı olmayablr
gulistanm HanifeOkutan evet dun acile gittim 2 cm acilmam oldugunu soyledi kesinlikle ayaga kalkmama mi soyledi simdi napacagimi bilmiyorum insallah gelmez cunku daha cok kucuk😢
HanifeOkutan gulistanm erken Doğum riskin varsa hayatım kalkma sen dinlen sürekli Zaten şimdiden açılma olduysa🙏🏻 Ama sakin ol inşallah bebeğin gelişimini tamamlayıp kucağına alırsın