ayshoo hey masallah ben taytta mden l ya da xlye gecerim diye bekliyorum. Normalde l bedenim. Gecen gun de h&mden ilk hamile pantolon ve esorfman takimimi siparis verdim, esorfmani bol bol giyerim diye xxl istemistim bi bacaga iki bacagim girdi, geri iade. Simdi de stogu bitmis cok uzgunum. Cok guzel gri bir takimdi bu sezon tek renk olanlardan. Eger o tip seyler seviyorsan hm nin hamile giyim kismina da bakabilirsin. Pantolon gibi kesimi ama kalin penyeden ve utu yerleri dikisli falandi ustu de sik bir kapusonluydu ama onun da dikisleri cok zarifti.