Hanımlar ben de adetimden 2 gün önce erken gebelik testi yapmıştım negatif çıktı 6 gün öncesine kadar %99 doğru sonuç diyordu testin üzerinde ben de umutlanmadım negatif çıkınca olmadı demek ki dedim sonra adetim geçti 1 gün bekliyim 2 gün bekliyim derken 4 gün geçince yaptım normal test direk çıktı çift çizgi bence erkenden yapıp kendinizi üzmeyin olsa bile çakmayabiliyor o testler de belli bir hcg nin üzerini gösteriyor neticede bekleyin iyice hormon artsın