Kaderrr içeriğindeki kimyasallar sizin saçınızı yıkadığınız şampuanla kıyaslanamayacak kadar zararlı. Mantıken baktığınızda biri saçı temzilerken diğeri tüylerinizi döküyor. Kullanıp kullanmamak size kalmış tabi ama ne olacak canım her şey zararlı diye diye bebekleri tehlikeye mi atalım. İsterseniz kullanın tabi ama ben olsam yanına yaklaşmazdım. Kokusu bile genzini yıkıyor insanın. Bu da bir dermatoloğun yorumu; Dermatoloji Uzmanı Dr. Ahmet Günay'ın cevabı: (Ben zararlı olacağını düşünüyorum çünkü tüy dökücü kremlerin herhangi bir tıbbi onayı yoktur. İçinde ne içerdiklerini bilmiyoruz. Bu yüzden bu tür şeylerin sürülmesini doğru bulmuyorum. Çünkü cilt tarafından emilip bebeğe zarar verme durumu söz konusu olabilir. Şahsen gebelikte tüy dökücü kremlerin kullanılmaması gerektiği görüşündeyim. Gebelik döneminde jilet veya makineyle tüyler alınabilir.)