Tam olarak boğaz reflüsü mü bu yaşadığım bilmiyorum ama aynı durum bende de var. Gastroenteroloji ve kbbye gittim mide adisi boğaza geliyor ve tahriş ediyor dediler. De bu his ordaki o yumru, yemeklerin genzime kadar çıktığını hissetmek çok rahatsız ediyor. Bulantımdan çok bu nedenle kusuyorum 😢