Merhabalar Arkadaşlar,
Öncelikle rabbim isteyen herkese hayırlı zamanda nasip eylesin. Doğum bekleyenleri de yavrularına kavuştursun lnsaAllah ❤️
Kaç kez totem yaptık ama bir türlü gelmedi küçük yaramaz 😃
Doktorum kilosu az olduğu için çatım çok müsait olmasa da kendi sancımı bekletti. 41+1 olunca suni ile yatış yapıldı. Ama inatçı bir rahim ağzım vardı hiç tepki vermedi o kadar yürüyüş pilates squat yaptık ama kısmet işi. Bebeğin atışları düşüp yükseliyordu bir ara suni kestiler sonra tekrar denediler baktılar hiç yumuşama açılma yok hemen sezeryana alındm.
Kendimi iki ihtimale de hazırlamaya çalışıyordum son aylarda ama öyle olmuyormuş biraz kabullenmekte zorlandığım için zor toparladım.
Spinal ile ilgili korkulacak hiç bir şey yok. Sadece içerisi soğuktu.
22 Ekim 15.00 da geldi yavrumun ilk sesi şükürler olsun. 3300 g 50 cm doğdu.
Sonra beni uyuttular ameliyat yeri kapatıldı odaya alındm. Çok şükür az da olsa sütüm geldi. Yürüyüş için yardımcı oldular hemşireler çok zor değildi sadece bulantı çok yaşadım pek su icememiştm ama yürüyüş yapınca geçti bulantım. Sonra birşeyler yeyip icebildm.
Depend kullandım tavsiye ederim.
Geceliklerin hepsini kullanamadm.
Çekim yapacak gücü kendimde bulamadım malesef işlemeli geceliği hala giyip cekinemedim.
Zaman her şeyin ilacı gerçekten gün geçtikçe ruhen ve bedenen toparlanıyorsunz.
Bebek bezi ve kıyafeti bolca alın ilk günler zor oluyor alışana kadar.
Herkese hayırlı ve kolay doğumlar dilerim💞🤗