Sevdaaam09 Bugün çatı muayenesi oldum ama açılmam hiç yokmuş suyunda fazla dedi Dr sizde durumlar.nedir arkadaslar
gokcek07 Sevdaaam09 39+5 kızım 3 haftadır kanalda ama hala beklemeye devam, sağlıkla, kolay doğumlar olsun 🙂 Allah hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin ☺️
Nktozkn Benim ikinci doğumum olacak o yüzden çatı muanesi yapmadı doktorum henüz ama benim bebeğim hala kanala girmemiş 🤷♀️ Sancım vs hiç yok