Merhaba anne ve anne adayları 😪
Dün gidip sağlık ocağına hamilelik bildirisi yaptım. Ebe kan istedi değerlerine bir bakalım dedi. Bugün 7+4 haftalık hamileyim. Bugün sonuçlarım çıktı en son geçen hafta kan verdiğimde betam 55 bin küsür çıkarken bugün aldığım sonuçta beta aynı şu şekilde yazıyordu <15000 😭 tahmin ettiğim şey değildir diye düşünüyorum betam düşmüş olabilir mi.? Yoksa sağlık ocağında mı bu şekilde çıkıyor bebeğimin kalp atışıbu duyalı 2 hafta oldu ve daha doktora gitmedim 😭 lütfen başına gelen anneler bana yardımcı olun doktora gitmelimiyim hemen şimdi.?