Hanımlar 37+1 haftalık hamileyim 3 gundur bacaklarım ve baldırlarım cok agrıyor felaket agrım oluyor sanki etlerin yolunuyor bebegin Bi kaç hareket ediyor Bi daha yok cok korkuyorum herseferinde benim gibi yasayan varmı oynarsam dokunursam hareket ediyor