Yuceroglu 5 haftalık gebeyim gerginlik ve hafif yüksek tansiyonum var korkuyorum 🙄 Benimleri aynı şeyleri yaşayan birileri var mı🙄
Dryalp Yuceroglu benm 16ya 10flndı hamile degılken tansiyonum çok şükür suan 12 8 cıkıyor panık yapma hiç ama hiçbirşeyi kafana takma alfamet kullanıyorum suan
Yuceroglu Dryalp Birde ilk gebelik korku var bir şey olursa diye. Koruma içgüdüsü geldi resmen. Takip edicez 1 hafta. Eğer yükselirse o zaman doktor teviye başlar galiba 🙄
Dryalp Yuceroglu ilaç verir insallah onun faydası oluyor ama tehlikeliymiş yüksek olması ama girer düzene