bebisimm3 Mrb kızlar acil bakar mısınız 3+6 eğer varsa bebeğim bugün test yaptım ilk ikinci kısım kıpkırmızı kan gibi bulandı 4 saat sonra silik çizgi oldu belirgin şekilde başına gelen var mı
Ysmncylncpc bebisimm3 benim de böyleydi. 6 haftalık hamileymişim o testi yaparken :). Şimdi 28 haftalığım :)
y_tunc bebisimm3 test bozuk canım ilk cızgı herzaman kırmızı cıkar aynı cızgının sıkık veya koyusu yanında belırmesi gerek yaptıgınız test bozuk cok idrar damlatmıssınız
Ysmncylncpc bebisimm3 baktım ona göre Yorum yaptım zaten. Rabbim kalbine göre versin diyelim. Hayırlısı olsun inş. 🙏
MorTutkunu bebisimm3 testi tekrarla canım belki bozuk olabilir. Gebelik varsa yeni olduğu icin de silik çıkar muhtemelen
MorTutkunu bebisimm3 bu resmi yeni gordum canım. Evet silik bir cizgi var benim ilk gebeligimde bu şekilde çıkmıştı test ertesi gun kan testi vermistim ve 3 haftalıktı😍
MinikRC bebisimm3 umutlandırmayayım ama var gibi canım bi test daha yap yada kan ver hayırlısı olsun haberlerini bekliyoruz 😋
bebisimm3 MorTutkunu ama 4 saat sonra belirginleşti işte ona takildim aşırı kasık ağrısı ve göğüs ağrım var
MorTutkunu bebisimm3 resim nasıl ekleniyor beceremedim kendi testimi gösterecektim sana . Bence var gibi görünüyor canım sen kan testi ver bence
MorTutkunu bebisimm3 şuan bende bekliyorum yeni bir gebelik adetime 5 gün var kasık ağrısı oluyor arada ve sık idrara çıkmaya başladım
maria12 bebisimm3 sonradan belirginleşmesi doğru sonuç vermez canım testin varsa yeniden yap. Çok fazla damlatma
Nusyaa İlk resime bakılırsa test bozuk gibi ama ikinci resimde silik çiZgi çıkmış bence yeniden yapmalısın inşallah pozitif görürsün