Merhaba bayanlar ben yeni aranıza katıldım 🙏benim bat 4 kasım yumurtlama zamanımı kaçırmadım ama buğün lavaboya gittiğimde hafif kan gelmiş biraz lekelenmem oldu ve 2 gündür inanılmaz gaz problemim var sizce bunlar hamilelik belirtisimi şimdikine tşk ederim 🙏