Haticekesgin Merhaba kızlar aranızda karaciğer enzimlerinde yükseklik olan veya bilgisi olan var mı doktor beni çok korkuttu düzgün açıklamada alamadım kendisinden
Dryalp Haticekesgin benm yüksekti canım yağlanma var kilom da var ama gittim suan birşey yapamam dedi başka hastalık varmı diye baktı çok şükür yok ama yemene dikkat et birşey olmaz
Haticekesgin Ya işte benim kilom çok yok herşeye baktı bana hiç birşey demedi sürekli su doktora git baksın bu doktora git baksın diyor gerçekten anlamadım napicam şaşırdım kötü de beslenmiyorum ona rağmen
Ummahanalbayrak Çok ciddi bir rahatsızlık ihmal edildiğinde çok çabuk yükseliyor ve bebeği kaybetme riski var.. ben 1 haftadır hastane de tedavi görüyorum, yüksek değerlerim riskten dolayı..