Merhaba anneler 🥰 36+4 gunlugum şu an bu gün kahverengi bir akıntı geldi . Akşam vakti de çok kötü sancı geçmeye başladı sırtım ağırıyordu bebek taş kesiliyordu ve baskı yapıyordu aşağı doğru . Son kontrolumde bebegin başı yerleşmişti . Kalktım yürüdüm evin içinde hurma yedim dolandım biraz sancılarım ve kasilmalarim azaldı . Alt tarafta çok fena bir agiri var . Var mı aynı durumu yaşayanlar . Doktor 20 sine gün vermişti ama daha erken gelecekmiş gibi hissediyorum